2011-08-09

Kapitel 11 - I Wanna Be Your Dream Come True

- Jag är så glad att du är här, jag har inte slutat tänka på dig sen London. Min mamma avslöjade ju allt.. sa han sedan och kollade på mig. 
- Jag är glad att vara här också, sa jag och tag hans han med båda mina händer och bara höll om den och han kramade mig sedan.
Efter ett stund bestämde vi oss för att han skulle vid mig runt Holmes Chapel.



Vi drog på oss skorna och gick sen ut på gatorna i Holmes Chapel.
- Det är verkligen litet här..., skrattade jag och kollade mig omkring.
- Jag vet, svarade Harry med ett flin och puttade till mig i sidan.
Jag log och kollade på honom och kände hur han flätade in sina fingrar med mina och log mot mig innan han kollade framåt och berättade vad vi gick förbi. 
Dom vi mötte hälsade oftast och Harry hälsade glatt tillbaka och jag undrade om han kände allihopa eller om dom bara var så trevliga mot varandra här.

Vi gick in på ett fik och satte oss och pratade lite om vad vi gjort senaste veckan och så.
Jag satt med händerna på bordet och han tog tag i dom med sina händer.
- Grace? sa han och kollade rakt på mig.
- Mhm...? svarade jag och kunde inte släppa hans ögon innan han lutade sig framåt över bordet och kysste mig försiktigt. När han långsamt drog sig bort från mig så la jag handen bakom hans nacke och drog honom till mig igen och han kysste mig mjukt.
Båda satte sig sen tillbaka i stolarna och log smått till varandra utan att säga något.
Jag såg några tjejer i min ålder komma mot vårt bord och nickade menande åt deras håll.
När dom kom fram log dom blygt och sträckte fram varsitt papper och penna.
- Kan du signa...? frågade ena tjejen Harry.
- Klart jag kan! Log Harry och signade alla tjejernas papper innan dom fnittrandes gick därifrån. 
- Är du klar? frågade han efter en stund tystnad. Jag nickade och reste mig upp och gick ut.

Där utanför stog det ännu mer fans och jag undrade om alla var härifrån eller om dom åkt hit för att få träffa Harry. Dom bad om bilder och autografer och snäll som Harry är gjorde han allt dom bad om, inklusive pussa en tjej på kinden. Jag stog på sidan av och såg avundsjukt på innan han tillslut sa att han var tvungen att gå och vi började gå hem mot honom igen under tystnad.
- Ska vi se på film? frågade han när vi kom in genom dörren.
- Visst, sa jag och började gå upp till hans rum med honom precis bakom mig. Efter att han försökt få mig att bestämma vilken film vi skulle se slutade det med att han satte i "I am number four" innan han la sig bredvid mig i hans säng.

Det tog ett tag innan han bröt tystnaden.
- Är du sur?
- Nej, sa jag och fokuserade blicken på TVn.
- Du är ju så tyst, försökte han.
- Jag kollar på filmen.
- Sluta..., mumlade han i mitt öra och pussade mig på kinden.
Jag vände huvudet mot honom snabbt och sen mot TVn igen.
- Är du avundsjuk? frågade han sen och jag hörde på hans röst hur han flinade. Jag svarade inte och kände hur han satte sig upp i sängen.
- Du är det! sa han och kollade på mig, för att jag pussade tjejen på kinden! Jag svarade fortfarande inte och då la han sig ner i sängen igen.
- Du är söt när du är arg, sa han och snurrade plötsligt runt mig så jag låg på honom. Jag log lite och såg hur han log tillbaka och kysste mig ett bra tag innan vi plötsligt stördes av att någon knackade på dörren innan den öppnades. 
Anne tittade in och jag slängde mig ner på sidan av Harry igen och log blygt.
- Eh, ojdå... Tänkte bara säga att maten är klar! sa hon snabbt innan hon gick ut igen och stängde dörren.
- Det där var... Eh... pinsamt.. sa jag och reste mig upp ur sängen.
- Äh, tror inte hon bryr sig, flinade Harry och pussade mig snabbt innan vi gick ner till köket.

Behöver vi säga vad vi vill att ni ska göra? ;) kommentera! :D

Namn: Anonym

skitbra ! :D

Datum:2011-08-09 - Tid:22:29:06
Namn: Onedirection Xrated Story

Hej! Jag har skapat en ny blogg som heter Onedxratedstory.blogg.se och där kommer det vara ''snuskiga'' storys om 1D.

De vore grymt om ni kunde läsa den och säga vad ni tycker och sen kanske länka!

Kram! xx

Datum:2011-08-09 - Tid:23:04:29
Hemsida: http://onedxratedstory.blogg.se/
Namn: Anonym

meeeeeeeeeeeeeeeer taaack :DDD

Datum:2011-08-09 - Tid:23:18:47
Namn: Anonym

Love it !

Datum:2011-08-09 - Tid:23:25:56
Namn: frida

as bra :) meeeer :)

Datum:2011-08-10 - Tid:00:25:54
Namn: Sharon

Meer!! :D

Datum:2011-08-10 - Tid:00:35:58
Hemsida: http://sharonsmode.blogg.se/
Namn: Sanna

MEEEERA MEEERA!

Datum:2011-08-10 - Tid:00:58:21
Namn: Anonym

Grymttt

Datum:2011-08-10 - Tid:01:11:15
Namn: ida

GRYYYM!! du måste lägga upp en till idag :D

Datum:2011-08-10 - Tid:11:48:55
Namn: Fanny

meeeer !

Datum:2011-08-10 - Tid:12:21:26
Hemsida: http://fantanizer.blogg.se/
Namn: Frida

Meeeeeeeeeeeeeeeeer!! Det är skrivet så sjukt bra!! Vill bara ha mer mer mer! :P

Datum:2011-08-10 - Tid:13:37:23
Namn: Anonym

snälla kan ni inte lägga ut nästa:))) vill veta vad som händer :DD

Datum:2011-08-10 - Tid:14:25:40
Namn: Anonym

Mer!

Datum:2011-08-10 - Tid:17:50:13
Namn: Anonym

kom igen upp med en till ikväll då! så sjukt spännanade ju :D

Datum:2011-08-10 - Tid:21:55:25
Namn: Anonym

upp med fler då!!! :D

Datum:2011-08-11 - Tid:13:16:13
Namn: Anonym

snälla lägg upp en idaaag :)))

Datum:2011-08-11 - Tid:14:45:47
Namn: Anonym

hallå, upp med en till då!!

Datum:2011-08-11 - Tid:16:28:21
Namn: Nelly & Julia

Hej!

Jag och min kompis tänker starta en fan 1D blogg, men behlver en snygg design. Eran är riktigt snygg, plus är er story bra. Så vi undrar om ni hade kunnat att göra en enkel design till oss? Gratis?

Skulle betyda hur mycket som helst!

(vi har inte börjat blogga än, för viv ill ha en design först (a) )

KRAM

Datum:2011-08-11 - Tid:19:43:42
Hemsida: http://http://sweodfans.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (Publiceras ej)

Hemsida:

Kommentarsruta: