2011-08-11

Kapitel 12 - I Wanna Be Your Dream Come True

Anne tittade in och jag slängde mig ner på sidan av Harry igen och log blygt.
- Eh, ojdå... Tänkte bara säga att maten är klar! sa hon snabbt innan hon gick ut igen och stängde dörren.
- Det där var... Eh... pinsamt.. sa jag och reste mig upp ur sängen.
- Äh, tror inte hon bryr sig, flinade Harry och pussade mig snabbt innan vi gick ner till köket.


- Vart ska jag sitta? frågade när jag kom fram till bordet. Det verkade som dom hade bestämda platser eftersom alla satte sig direkt utan någon fundeering om vart dom skulle sitta.
Harry och hans syster satte sig bredvid och mitt emot Harrys mamma och låtsas pappa.
Hans syster kollade bakom sig där jag stod och reste sig upp.
- Oj, jag visste inte att du skulle vara här idag. Du kan få sitta bredvid Harry, sa hon och sedan sträckte fram handen för att skaka min. Gemma.
- Grace, sa jag och log och satte mig på platsen bredvid Harry som nu var ledig.

Under middagen satt dom och frågade mig lite saker, antagligen för att lära känna mig lite bättre.
- Vart är du ifrån då? sa Anne medan hon fyllde på mitt glas med mjölk.
- Jag är född i Liverpool men jag och min familj flytatde till Manchester när jag bara var några år, så jag bor där nu.
- Jaha, sa hon med en intressant blick.
Dom hade tydligen släkt och några kompisar där borta så det händer att dom åker dit då och då.

Efter middagen gick vi upp på Harrys rum igen och satte oss i sängen.
- Förlåt för min familj, dom satt ju typ och frågade ut dig över hela ditt liv, sa han och kollade på mig i ögonen.
- Äsch, det spelar väl ingen roll? Det var ju kul, och det verkar ju som dom faktiskt vill lära känna mig bättre.
- Aja, vart var vi? frågade han sedan och kollade på mig och flinade lite.
- Menar du med filmen, eller det andr....
Jag hann inte säga mera innan han avbröt mig med en kyss.

Efter nån minut så avbröt han mig genom att kolla mig rakt in i ögonen, bara npn centimeter ifrån mitt ansikte.
- Vi kanske ska fokusera på filmen nu? sa han och skrattade lite och gav mig sedan en lätt puss.
Vi vände oss mot TV;n i rummet och tröck på play och sedan började vi kolla. Jag la mitt huvud i hans knä och han flätade in sina fingrar i mina.
Jag kände hur han andades, han var nog lika nervös som jag. Jag kollade upp mig honom och han kolla ner på mig och bara log.
Det började bli mörkt ute och jag for in i mina egna tankar istället för att koncentrera mig på filmen.

Nikki hade faktiskt rätt, han gillade mig. Och jag kunde inte förstå det innan kyssen i London. Alla fråger han ställde mig, varje gång han frågade mig om jag ville gå ut bara vi två och gå en promenad, varför han var så snäll osv. Nu fick jag svaret. Och det kändes bra, jätte bra.
Att få ligga här, på Harry Styles axel i hans säng och kolla på I Am Number Four som jag egentligen inte bryr mig ett dugg om. Allt jag bryr mig om just nu var han.

- Grace? Kollar du en på filmen? hörde jag sedan nån säga. Hallå?
Jag rykte till och såg att Harry kollade på mig och log.
- Nej jag tänkte bara på en sak.. sa jag och skrattade lite.
- Vill du göra nånting annat istället? Jag har sett den så många gånger så den är ändå inte så bra längre.
Nu kommer det efterlängtade kapitlet!
Förlåt för dålig uppdatering men mitt internet funkar inte, därför det inte är nån bild i detta kapitel. Men vi försöker så gott det går!
Följ oss gärna med Bloglovin' så vet ni direkt när vi uppdaterat :)

Namn: Anonym

går inte följa på bloglovin, ni har ju ingen+

Datum:2011-08-11 - Tid:20:34:07
Namn: Linnéa :)

Hejsan!

Sjuuuukt snygg design! ;o

skulle du kunna göra en till mig ? :)

vore sjukt snällt, kolla på den jag har nu! as ful! ;o



http://selly.webblogg.se

Datum:2011-08-11 - Tid:21:31:45
Hemsida: http://selly.webblogg.se/
Namn: Ida

Har det här hänt dig på riktigt eller har ni bara kommit på det här?:p :)



Btw. Sjuuukt bra! :D

Datum:2011-08-11 - Tid:21:39:40
Namn: Sara

Ni har en så jäkla snygg design! :o

Datum:2011-08-11 - Tid:22:40:58
Namn: Anonym

Jättebra mer!!!

Datum:2011-08-11 - Tid:23:32:47
Namn: Anonym

sjuukt bra ;)

Datum:2011-08-12 - Tid:00:38:00
Namn: Fanny

Det går att följa dem på bloglovin, kopiera den här länken annars och kopiera in ;)



http://jadoreonedirection.blogg.se/

Datum:2011-08-12 - Tid:16:41:59
Hemsida: http://fantanizer.blogg.se/
Namn: Anonym

vet någon om ifall det här har hänt henne på riktigt? :)

Datum:2011-08-12 - Tid:17:31:07
Namn: frida

jätte bra :)

Datum:2011-08-12 - Tid:21:41:50
Namn: Lisa

Svar på alla som undrar om det är på riktigt, nej det är det inte. Det är noveller som inte har hänt på riktigt men som ändå är trovärdiga :)

Datum:2011-08-12 - Tid:22:23:25
Namn: Josefine

Kom precis in på den här bloggen, måste säga att den här är väldigt bra! :D

Datum:2011-08-12 - Tid:22:27:36
Hemsida: http://www.schrei.devote.se
Namn: Frida

Struntar i hur lång tid det tar att ladda upp ett till kapitel, bara jag får meeeeeeeeeeeeeer! :P

Datum:2011-08-12 - Tid:22:29:30
Namn: Anonym

asså man kan tro att det har hänt på riktigt för hon/dom skriver på ett sånt sätt och det är sjukt bra kan jag säga! :D

Jag verkligen älskar den här novellen! ni får det så verkligt;)

upp med meeeeer! :D

Datum:2011-08-13 - Tid:00:02:08
Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (Publiceras ej)

Hemsida:

Kommentarsruta: