2011-08-15

Kapitel 14 - I Wanna Be Your Dream Come True

När vi kom tillbaka till Harry var det mörkt och jag antog att dom andra var ute eller något. Vi gick upp till Harrys rum och jag la mig i Harrys säng.
- Vad ska vi göra? frågade jag och kollade på klockan som inte var så mycket än.
Han la sig på mig och flinade.
- Jag vet vad jag vill göra, sa han och började kyssa mig.

Han började kyssa mig mera och ner på halsen. Han var bra, väldigt bra.
Jag började följe med honom i hand rörelser. Det var ganska mörkt i rummet, lite tyst musik från radion och ingenting kunde bli bättre.

Han knappte upp min bh och drog ner axelbanden från mitt linne och började kyssa mig längst ner nyckelbenen.
Jag hörde något från undervåningen men reagerade inte, det var väl bara en av hans katter så gjorde något.
Sedan hörde jag människo steg som kom uppåt i trappan. Det var då jag först reagerade.
- Oh my god, Harry någon kommer!
Vi satte oss snabbt upp i hans säng igen och in kom hans låtsas pappa och kollade på oss.
- Jaha ni var hemma, det var så mörkt! sa han, log och sedan gick ut igen.
- Mhm.... nästa gång kanske du ska knacka, muttrade Harry. Sedan var han borta.

Vi valde att inte gå vidare med detta utan vi satte oss på hans golv framför tvn och spelade tvspel. Och jag kan stolt säga att jag vann för vi spelade faktiskt något jag hade spelat förut. Super Mario.
- Jo du Harry? sa jag mitt i spelet.
Jag hade grubbat på det ända sen vi blev anbrutna förut.
- Vad är det älskling?
Åh.. Var han tvungen att kalla min älskling nu!? Jag skulle ju första prata allvar med honom... Jag ville inte förstöra stämning nu när han hade kommit över allt. För visst var han lite sur tidigare.
- Jag glömde bort, sa jag. En vit lögn helt enkelt. Det kändes inte bra men jag var illa tvungen.

Efter nån timma öppnades därren till Harrys rum och i öppningen stod hans mamma.
- Alltså snälla kan ni knacka!? fräste han åt henne.
- Förlåt mig älskling, jag ska tänka på det! sa hon och log. Och du föresten, vi går och lägger oss nu, klockan börjar bli rätt sent och jag somnade framför tvn, sa hon och skrattade lite och gick ut och stängde dörren.
- Dom brukar alltid knacka, varför gör dom inte det nu för? sa han sedan och startade pausade spelet och kollade på mig.
- Jag vet inte, dom kanske är oroliga över att jag dödat dig? sa jag och skrattade lite medan han böjde sig fram mot mig och gav mig en lätt puss på munnen.

Jag vaknade nästa morgon av att Harry försökte klättra över min säng för att sedan gå upp.
- Oj förlåt, väckte jag dig? frågade han sedan när jag kollade på honom.
- Mhm, sa jag och log lite. Men det gör inget, det är bara onödigt att sova länge tycker jag.
- Jag går och tar en dusch, sa han och gick ut i bara kalsonger mot badrummet på över våningen. Jag la mig till rätta så jag fick den varma solen i ansiktet och blundade åter igen.

Jag vaknade sedan igen av att Harry pickade på mig. Jag måste ha somnat om.
Jag satte mig upp på sängkanten och gnuggade mig i ögonen och tog en snabb dusch. Jag kom in i hans rum igen och han satt på sängen klar, fullt påklädd.
- Nu väntar jag bara på dig, sa han och flinade lite.
Han tog upp en tidning och började läsa medan jag bytte om. Fast jag märkte att han inte läste, han kollade över tidningen i smyg. Och han trodde att jag inte såg, vilket jag gjorde.
Jag kunde inte sluta le för mig själv men jag orkade inte bry mig. Vi gick ner till köket och öppnade kylskåpet.
- Okej få se nu.. Vi har fil och flingor, mackor.... han rabblade upp massor med saker och sedan kollade på mig. Jag vet vi gör pannkakor istället!

Vi satte oss ner vid bordet och rullade varsin pannkaka som han hade stått och lagat dom senaste 20 minutrarna. Och att jag hade läst att han var en riktigt gentle man och kunde laga mat, det var nu bekräftat.

Kommentera! Vad kommer hända? ;)

Namn: ida

jätte bra! :)

varför tog det så lång tid innan den här kom upp? längtar ju efter varje kapitel ;)

Datum:2011-08-16 - Tid:19:20:37
Namn: emma

riktigt bra skrivet! Vill ha mer nu :)

Datum:2011-08-16 - Tid:20:15:02
Namn: Anonym

Mer! :D

Datum:2011-08-16 - Tid:20:29:59
Namn: Josefine

Grymt bra! :D

Datum:2011-08-16 - Tid:21:29:06
Hemsida: http://www.schrei.devote.se
Namn: Anonym

as bra har lääängntat as mycket efter den här delen :D

Datum:2011-08-16 - Tid:22:28:20
Namn: Anonym

Har verkligen ingen aning om vad som kommer hända! Det är därför jag vill ha meeeer! :P Hoppas att det inte tar så lång tid denna gång en bara! ;)

Datum:2011-08-16 - Tid:22:41:58
Namn: Anonym

ååh mer mermerer

Datum:2011-08-16 - Tid:22:48:38
Namn: johanna

Såååå bra!! :D:D

Datum:2011-08-17 - Tid:01:02:47
Namn: sara

grymt bra, när kmr nästa? :D

Datum:2011-08-19 - Tid:12:37:48
Namn: Anonym

Jag har en ide, att dom har sex?

Datum:2011-08-19 - Tid:18:40:33
Namn: Anonym

halååå meeeer!? :D skit braaa

Datum:2011-08-22 - Tid:09:56:25
Namn: Anonym

snälla kan inte du lägga upp en ny :(( saknar <3

Datum:2011-08-22 - Tid:19:47:16
Namn: Anonym

as bra längtar efter nästa hoppas ni lägger upp det snart typ ikvl :P

Datum:2011-08-22 - Tid:21:16:22
Namn: emma

kommer nästa del snart ?

Datum:2011-08-23 - Tid:00:11:30
Namn: Anonym

halllå vad häänder? när kommer nästa kapitell?? :)

Datum:2011-08-23 - Tid:10:09:50
Namn: Josefin

Superbra! Vill ju bara ha mer och mer! hehe

Datum:2011-08-23 - Tid:23:09:02
Namn: Anonym

Snälla Mer

Datum:2011-08-24 - Tid:23:46:31
Namn: directionnoveller

tjena! nu är det så att min ny startade novellblogg behöver lite fler läsare, jag menar. Vad är en blogg utan läsare? skulle uppskattas om du checka in och kanske länka på din blogg? Skulle såklart göra desamma för dig! puss

Datum:2011-08-25 - Tid:19:54:27
Hemsida: http://directionnoveller.blogg.se/
Namn: Bella

Hey :) Skulle du kunna gilla den här sidan på facebook? http://www.facebook.com/onedirectionmusic Vi svenska fans är med i en tävling att få hit bandet och vi måste få 700 svenska likes innan söndag :) Det skulle vara jätte snällt om du gillade den. Om du inte vill att deras inlägg ska komma upp på din facebbok kan du fixa det på inställningar :) Tack iförväg :) xxx

Datum:2011-08-26 - Tid:21:15:00
Hemsida: http://minibella.blogg.se/
Namn: One Direction One Shots

Har startat ny blogg, kika gärna in!

Det är one shots om killarna. Skulle vi kunna länka varandra? :)

Datum:2011-08-28 - Tid:19:15:16
Hemsida: http://onedoneshots.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (Publiceras ej)

Hemsida:

Kommentarsruta: