2011-08-07

Kapitel 8 - I Wanna Be Your Dream Come True

Han kollade på mig och log och sedan ut mot London igen, det var så vackert. 
Vi hörde hur Big Ben slog tolvslaget och vi var högst upp, det var romantiskt, inget kunde bli bättre nu. 
Vi var helt tysta, men helt plötsligt vänder sig Harry emot mig och tar mitt ansikte emellan hans händer och kysser mig. Okej, NU kunde ingenting bli bättre.



Han släppte mig efter bara några sekunder och kollade på mig, fortfarande med mitt ansikte i sina händer.
- Ehm... började han och kollade på mig, som för att se vad jag tyckte.
Jag log stort mot honom och ställde mig på tå för att nå upp till hans läppar och kysste honom igen.
När jag sen gick bort var det hans tur att le stort och sen släppte han mig.
Jag ställde mig närmare ett av glasfönstren och kollade ut mot London igen. Jag kände hur han ställde sig bakom mig och la hakan på mig axel och sen stog vi bara där ett tag.

När vi kommit ner till marken igen tog han min hand och vi gick ut. Vi tog en taxi hem eftersom att klockan var ganska mycket. 
- Du Harry... började jag medans vi stog och väntade på hissen på hotellet.
- Jaa? svarade han och försökte få ögonkontakt med mig.
- Asså jag gillade verkligen kyssen, eller kyssarna, men var de en så bra idé? Jag och Nikki åker hem imorrn och ni åker till Cambridge... mumlade jag och kollade ner på mina skor ett tag innan jag vågade kolla upp och möta hans blick. Han såg först chockad ut, sen lite sårad.
- Förlåt, jag gillar verkligen dig! Men jag vet inte... sa jag och försökte få honom att säga något.
- Nej, du har rätt, Grace. Men vi får ses om vi är i samma stad någon gång, sa han och log lite svagt. 
Jag nickade och tog hans hand innan vi gick in i hissen till våran våning.

När vi kom fram till mitt och Nikkis rum stannade vi och han vände mig mot honom och kollade in i mina ögon.
- När åker ni imorgon? frågade han.
- Tidigt, tror vi åker härifrån vid 7.30, svarade jag och kollade ner på hans hand som fortfarande höll i min. 
- Vi ska åka vid 8, kan snacka med killarna så kanske vi kan ha sällskap.
Jag nickade innan han tog ett steg närmare mig och tog mitt ansikte i sina händer igen, som i London Eye. 
Jag log och tog ännu ett steg närmare honom och kände våra läppar mötas. 
Bakom mig hörde jag hur dörren öppnades.
- Oj, nej, förlåt! hörde jag Nikki och hur hon började stänga dörren innan någon stoppade henne.
- Nämen, vi tyckte att vi hörde er, flinade Louis och kollade på oss när vi vände oss mot dörren och såg allihopa stå i dörröppningen. 
Jag log blygt och tryckte till en gång om Harrys hand och släppte den och gick in i rummet.
Vi sa hej då till killarna och dom lovade att vi skulle ha sällskap till flygplatsen imorgon.

Jag och Nikki låg och pratade i sängen ett tag och jag berättade allt för henne vad vi gjort och vad jag sagt till Harry.
- Åh, han är verkligen jättegullig... Synd att vi ska hem imorrn... sa hon och log lite svagt mot mig.
Jag nickade.
- Men vi lär ju höras ändå, vi kan ju liksom vara kompisar, svarade jag.
- Sant, tänker inte släppa dom nu när vi lärt känna One Direction! skrattade hon.
Tillslut somnade vi båda två och sov tills vårat alarm ringde.

Vi hade bestämt oss för att äta på flygplatsen så vi gick bara upp och satte på oss kläder innan vi packade ner det sista i resväskorna och gick ner till lobbyn för att möta killarna.
Dom var redan där och vi hälsade innan vi gick ut till taxin som var där.
I taxin pratade alla på om allt möjligt och det kändes verkligen inte som att vi bara känt dom ett par dagar. 
När vi kom fram till flygplatsen såg vi hur mycket fans det var utanför ingången. Jag kollade på Nikki, och jag tror hon fattade att om vi inte lärt känna killarna skulle det där vara vi just nu. Jag smålog lite för mig själv och hoppade ur taxin och tog väskan innan jag och Nikki gick rakt in till flygplatsen genom alla fansen.
Killarna stannade utanför ett tag och tog bilder och det, dom var så gulliga som tog sig tid för alla fansen, så under tiden checkade vi in vårt bagage.

När dom kom in igen så började vi gå mot våran gate och dom följde med oss. Precis vid gaten sa vi hejdå, jag kramade alla och vi bytte allihopa nummer och lovade att höras.
När jag skulle säga hejdå till Harry visste jag inte vad jag skulle säga. Han tog sin ena hand och drog bort lite hår som hamnat i mitt ansikte innan han lutade sig fram och gav mig en hård kram.


Ju mer ni kommenterar, desto snabbare kommer nästa kapitel! ;)

Namn: Anonym

älskar det här! mer :D

Datum:2011-08-07 - Tid:22:38:16
Namn: Lisa

daaaaamn vad bra den är hihih!!! vill ha mer haha :DDD

Datum:2011-08-07 - Tid:22:47:43
Namn: Josefin

Meeeer! :DD

Datum:2011-08-07 - Tid:23:04:08
Namn: frida

jätte bra:) meeeeeer :D

Datum:2011-08-07 - Tid:23:45:55
Namn: Anonym

ja vill bara läsa mer så upp med fler nu!! :D

Datum:2011-08-08 - Tid:00:15:08
Namn: n

mer! vad händer härnäst?! :OO

Datum:2011-08-08 - Tid:00:20:45
Hemsida: http://norihs.blogg.se/
Namn: Anonym

kom igen upp med fler nu då? :D:D är verkligen nyfiken!

Datum:2011-08-08 - Tid:13:15:14
Namn: Fanny

Mer ! :D

Datum:2011-08-08 - Tid:14:03:50
Hemsida: http://fantanizer.blogg.se/
Namn: Anonym

UPP MED FLER! xxx

Datum:2011-08-08 - Tid:15:10:13
Namn: Anonym

mer mer mer! :D älskar verkligen den här :)

Datum:2011-08-08 - Tid:16:02:06
Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (Publiceras ej)

Hemsida:

Kommentarsruta: