2011-08-05

Kapitel 5 - I Wanna Be Your Dream Come True

Jag satte mig upp på säng kanten och gnuggade mig i ögonen och sedan kollade jag på mobilen för att se om det hade hänt något nytt.
Ett från mamma som undrade hur det var och vad vi hade gjort första dagen. Jag svarade att det bara var bra, allt annat får jag berätta när jag väl kommer hem. Hon kommer ändå inte tro mig.
Sedan hade jag fått ett sms från ett nummer jag inte hade sparat...

Juste, han fick mitt nummer när vi gick en bit bakom dom andra igår på vägen till hotellet, och han lovade att messa så jag fick hans nummer....

Jag log lite för mig själv, han var så snäll!
- Vad ler du åt nu då? frågar Nikki som sitter på sängen mitt emot.
- Ehh, är det okej om jag drar iväg lite idag? Harry vill träffa mig, sa jag och kollade på henne och flinade.
- Självklart!
- Är det säkert? Vad ska du göra då? frågade jag för att vara snäll.
- Äsh, jag hittar på något, sa hon och log. Du måste ju träffa Harry nu när HAN frågar!

Jag log mot henne och knappade iväg ett sms till honom.
"Yeah sure, when do you wanna meet up? :) xoxo"
Och det tog inte många sekunder innan jag fick svar, "12.00 pm? :D"

Alltså hade jag nästan 2 timmar på mig att fixa mig, detta skulle gå fint. Jag gick in och tog en dusch medan Nikki försökte hitta några bra kläder till mig.
- De här ska du ha på dig! sa hon direkt när jag kom ut ur badrummet.
- Få se nu, jag gick fram till säng kanten där hon lagt allting. Det blev bra, Nikki valde alltid rätt saker för mig.
Jag tog på mig kläderna och sedan fixade jag håret lite snabbt och vi gick sedan ner för att äta lite fort.

När vi kom tillbaks till rummet för att hämta mina solglasögon och mobil så knackade det på dörren och där stod Harry med ett stort smile.
- Redo att gå?
- Japp! sa jag och vände mig mot Nikki. Hejdå, hoppas du hittar på något, sa jag sedan och log. Jag kände mig lite taskig och bara lämna henne sådär.
- Du kan vara med killarna om du vill! Dom har inte något för sig ändå, sa Harry och sedan gick vi.
Vi gick ned till lobbyn och han öppnade dörren till mig.
- Vart ska vi förresten? frågade jag när vi gick ut.
- Tänkte att vi kanske kunde gå till Starbucks först om du vill?
- Ja visst, varför inte?
Vi tog taxin dit så att vi skulle undvika så mycket fans som möjligt, när vi kom in dit beställde vi vad vi skulle ha och han bjöd mig. Sedan satte vi oss vid ett bord lite vid sidan av utomhus, som tur kom det inga fans. Jag ville inte starta några rykten om att det är något mellan oss, för det är det verkligen inte.

Han berätta massor med saker han och killarna hade vart med om och det var så himla roligt. Skrattade så mycket så jag fick ont i magen och sedan berättade hur det va och vara med i The X Factor, hur det var att gå igenom bootcamp och hur det faktiskt var att åka ut och sedan komma tillbaka in i tävlingen ingen, som ett band med okända personer.
- Kan du sjunga? frågade han sedan och kollade på mig och log.
- Alla kan sjunga.. Fint vet jag väl inte om det är, sa jag till svars och skrattade lite.
- Haha, är du klar? sa han och tog din mugg och var på väg och ta min också.
- Ja, ska vi gå?
- Ja, kom, sa han och sträckte fram handen.
Var det meningen att jag skulle ta honom i handen eller vad menar han nu...?
Jag ignorerande det bara och reste mig upp, och han låtsades att det inte hade hänt nånting.

Han hade inte direkt planerat något så vi bara gjorde lite saker, till slut bestämde vi oss för att gå i Hyde Park. Sedan var det väl dags att gå tillbaka och fixa sig inför deras spelning och dom var ju tvunga att fixa sig också.
- Nå, har du pojkvän?
- Jag? Nej inte längre.
- Vad menar du med inte längre? Vad hände? sa han och kollade på mig.
- Äsh, han var som alla andra killar är, dum i huvudet. Ta inget personligt, sa jag och knuffade till honom lite.
- Så jag är inte dum i huvudet? sa han och skrattade lite.
- Haha, nej inte vad jag vet. Jag känner fortfarande inte dig så bra ju.
- Vadå!? Jag berättade jättemycket på Starbucks!

Efter kanske nån timma återvände vi mot hotellet, och utanför våra rum sa vi hejdå genom en kram. Han kramade verkligen om mig, en lång varm kram. Inget kunde bli bättre efter en lång dag med killen. Även fast vi inte var med än kompisar.

- Vi ses på spelningen, sa jag och öppnade min dörr.
- Ses där! sa han och log och stängde sedan dörren..

Namn: Anonym

jättebra, love it ! xx

Datum:2011-08-05 - Tid:21:33:28
Hemsida: http://onedirectionnovel.blogg.se/
Namn: Linnea

Riktigt bra! Kommer defenetivt fortsätta att läsa! Och riktigt snygg design också!

Kram ;)

Datum:2011-08-05 - Tid:22:03:59
Hemsida: http://mybieberstory.blogg.se/
Namn: n

sjukt bra :)

Datum:2011-08-06 - Tid:00:18:55
Hemsida: http://norihs.blogg.se/
Namn: frida

Shit, vad bra den var :)

Datum:2011-08-06 - Tid:15:03:17
Namn: Anonym

jätte bra :) x

Datum:2011-08-06 - Tid:15:14:16
Hemsida: http://onedirectionnovel.blogg.se/
Namn: Anonym

NYTT NU GE OSS EN NY KAPTIEL!

Datum:2011-08-06 - Tid:17:23:04
Namn: Anonym

meer nu nu nu nu nu nu nu nu

Datum:2011-08-06 - Tid:20:14:50
Namn: Fanny

man ser ju inte kommentarerna i kommentarsfältet om man inte markerar det ? :(

Datum:2011-08-07 - Tid:17:29:43
Hemsida: http://fantanizer.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (Publiceras ej)

Hemsida:

Kommentarsruta: